Zpět v akci?

Uplynula opravdu dlouhá doba od posledního článku, který jsem sem publikovala a fakt je ten, že za těch spoustu let od prváku, se mnohé změnilo a taky já jsem se změnila a to opravdu hodně.
Pořád jsem veselá, šťastná a nadšená, pořád se snažím vážit si každý den toho, co mám a zaměřuju se na to pozitivní, co v životě mám a fakt je ten, že momentálně můžu říct, že mám opravdu všechno, co jsem si kdy přála. 



Mezitím jsem na podzim loňského roku zrušila svůj dlouholetý a opečovávaný instagram - proč ho vlastně mít, když ho už nepotřebuju? - nicméně vy, kteří jste mě chtěli sledovat a sledujete mě dlouhodobě jste si mě zase zpátky našli a za to vám moc děkuju. I za to, že zde pořád chodíte čerpat "moudrosti" mého mladšího já, které mělo potřebu realizovat se ve formě blogu. Dejte si však pozor na to, že uvedené informace už dávno nejsou aktuální, přeci jen, je to pár let dozadu, kdy jsem články napsala. 

Prakticky s těmi všemi změnami, se tak nějak změnil i koncept celého mého života, medicíny a všeho kolem, začala jsem se soustředit víc na sebe, cvičit, cestovat, celkově radovat se dopřávat si, i když jsem se o to snažila tak nějak pořád - škola nikdy nebyla na prvním místě (i když je to životní priorita, to každopádně) a spousta lidí, včetně mě, dodnes nechápe, jak jsem to byla schopná s dojížděním zvládat. 
No.. já asi nikdy nebyla ten tip, co by dokázal jen sedět v knížkách, to si řekněme na rovinu a musela jsem prostě žít. Docela dlouhou dobu jsem na tuto důležitou věc zapomínala, hlavně ve čtvrťáku, kdy jsem se ze sociálních sítí relativně stáhla a uzavřela se víc do sebe a přestala se celkově starat i sama o sebe (a kdy to bylo fakt moc moc špatné), proto jsem si (po vyřešení všech svých životních problémů) toto slůvko nechala zanést pod kůži. Abych už nikdy nezapomněla a abych si vždycky vzpomněla na toto životní období, které bylo pro mě nesmírně moc důležité.

Ale teď trošku z jiného soudku - medicíny. Pořád dumám a přemýšlím nad tím, jaký obor si vlastně po škole vyberu a sama jsem v tom trochu ztracená. Abych pravdu řekla, budu volit jednak srdíčkem, ale druhak hlavně tak, abych měla maximum volného času na sebe, své milované a rodinu, a řekněme si to upřímně - není to sranda. Určitou dobu budu pracovat v nemocnici, ale později bych ráda směřovala do soukromé ambulance. Neplánuj(em) zůstat v Brně,  ale v menším městě a sama jsem zvědavá, co vlastně ukradne mé srdce. Jistě vím jenom to, že miluju hlavně děti a mikroby

Na blog bych se čas od času ráda vrátila s něčím zajímavým, co bude chtít trošku víc místa na instagram, kde se momentálně zaměřuji spíš na svůj osobní život, takže časem sami uvidíte, jestli to bude pravda a jak moc vás co bude bavit :D Nebo mě.

Zakončila bych to asi tím, že vám sem konečně zase vkládám funkční odkaz na testy z minulých let z LF MU - jsou tu všechny, které mám, a které byly dostupné oficiální cestou z webu, protože mi ohledně toho přišla velká hromada emailů, na které jsem také nějak nezvládala zatím zareagovat. 

Mějte se zatím hezky ♥

Komentáře