Meeting ?!

Když jsem před necelým rokem začala psát svůj blog, vůbec jsem netušila, že se stane tak oblíbeným. 
Bylo to jen za účelem pomoct a druhým, protože když jsem se hlásila první rok do Brna, vůbec jsem nevěděla, jak začít, jak se mám učit, co mám dělat, abych se dostala. A když jsem si ten druhý rok našla konečně nějaký systém, bylo by mi líto se o to s druhými nepodělit, tak jsem to začala všechno dělat pro vás.
Vím, že má aktivita přes semestr nebyla nejlepší, ale pokusím se to příští rok a hlavně teď přes prázdniny napravit. A teď se chci dostat k podstatě tohoto dnešního článku.



Byl jeden krásný prázdninový den. Já po zkoušce z anatomie a přišel mi email od jedné moc milé slečny, která měla spoustu otázek. Chvíli jsme si psaly, ale nakonec mi navrhla schůzku v Brně, se kterou jsem souhlasila. Dala jsem jí termín, kdy jsem měla cestu do Brna a čas a tak jsme se sešly v mé oblíbené brněnské kavárně, kterou jsem zde na blogu již mnohokrát zmiňovala (a Starbucks to nebyl).

Bohužel si Zatím nadšená spletla hodinu a místo ve 3 dorazila až ve 4, ale mezitím samozřejmě slečně zavolala. Celá já, opravdu...

Schůzka byla perfektní, daly jsme si výbornou limonádu, popovídaly si a bylo to super. Také já jsem se dozvěděla mnoho nových věcí a měla jsem pocit, že mě toto obohatilo a přineslo mi to potěšení.

A tak jsem se slečnou zůstala i nadále v kontaktu.

No a co se nestalo, v následujícím emailu mi slečna naznačila, že by možná byli i další lidé, co by mě rádi poznali, budoucí prváci, včetně její kamarádky.
Já nad tím začala uvažovat. Opravdu by byl zájem udělat něco jako "Meeting se Zatím nadšenou" ? Nemyslela jsem si to, avšak slečna trvala na svém.

Druhý den mi navrhla, že napíše do jejich prvácké skupiny, aby mě přesvědčila, že zájem bude a já si nebudu připadat jako debil, když napíšu článek o meetingu bez zpětné vazby.




A já koukala jak puk. Vůbec jsem to nečekala a tím pádem jsem si řekla, že to rozhodně cenu má, a že něco takového podnikneme a já to udělám pro vás moc ráda.

Pokud jste fanouškem mého blogu, budoucí prvák na LF MU nebo klidně i spolužák z vyššího ročníku a máte zájem strávit se mnou hezké odpoledne, kdy se vám pokusím zodpovědět na všechny otázky týkající se prváku a naší školy, jak nejlíp budu vědět, budu moc ráda, když přijdete.

NAVRHUJI DATUM 
18.9.2016


Toto datum jsem si vybrala z následujících důvodů:
  • nejsou Prvákoviny
  • druhý den se jde do školy → všichni budete v Brně
  • ten den večer (kolem 17:00 cca, nevím přesně, kdo víte, napište mi, prosím komentář nebo email) máte informační schůzku v Kampusu, která je povinná, takže tam na 100% musíte být
  • já mám čas
Pokud máte někdo jiný (lepší) návrh, neváhejte mi napsat email nebo do komentářů. Je mi jasné, že bohužel nebudu vždy moct vyhovět všem, ale aspoň se o to pokusím a věřím, že vás dorazí co nejvíc, kteří o to máte zájem, a kterým to bude k užitku.

Zároveň děkuji slečně za super nápad a částečnou organizaci a budu moc ráda, když mi necháte komentář, abych zhruba věděla, kolik tak lidí můžu očekávat a na co se mám psychicky připravit (:D)

Další informace jako je čas; místo; věci, co si máte vzít s sebou (deku, jídlo, seznam otázek), upřesním v dalším článku, až se naše schůzka bude blížit.

Už teď se na vás moc moc moc těším!!!

Zatím nadšená medička

Komentáře

  1. Juhuuu! Určitě dorazím, už teď se hrozně těším!!! :)
    btw. taky miluju Skog, nejlepší limonády a polívky!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že dátum je fájn, teda aspoň mne osobne vyhovuje. :) Rada prídem. :)

    OdpovědětVymazat
  3. to si taky rozhodně nenechám ujít :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je docela vtipné, že jsme obě ze stejného města a potkáme se v Brně :D Ale určitě přijdu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. No tak to je mazec :) Je dobrý vidět takhle ohlas, tim spíš, že to máš podložený printscreenem reálných lidí a obecně prostě orgasmus, když vidíš, že to, co děláš (píšeš) má smysl, co? :D Nechce slečna uspořádat anketu o tom, kdo sleduje mě?... :D Lidská zvědavost je strašná věc... :D :)
    Ať to vyjde a hezky se pobavíte :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejsem ani stávající ani nastávající student LF, ale na kampusu studuju a už rok tě čtu a strašně ti fandím a po celou dobu jsem si říkala, že bych tě ráda poznala, takže pokud nevadí, že jsem jenom fanouškem a zájemcem o medicínské obory, tak si to taky nenechám ujít :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, určitě nevadí!!! Moc mě těší, že přijdeš a každopádně se mi na srazu připomeň, aspoň budu vědět a poznám zase nové lidi :)

      Vymazat
  7. Týjo, peckaa, tak ať se to vydaří :)) Přijela bych se taky mrknout, ale mám to před státnicí :(

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně ráda čtu tvůj blog. Kolikrát mě dokázal namotivovat, když už sem si myslela, že se do toho Brna prostě dostat nedá. :D Meeting bude určitě skvelej! :) Těším se.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj! Už sa teším, že Ťa uvidím naživo! S mojou účasťou tiež môžeš počítať. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat