Konec blogu?

Vážení a milí ♥

Ač nerada, cítím, že je potřeba tento článek napsat, abyste nečekali a nebyli v napětí.




Nebude ani dlouhý a ani srdcervoucí, jen Vám chci napsat, že na blog momentálně nemám ani kapku času, poněvadž se mi v životě dějí důležitější a čas beroucí záležitosti, které mají přednost. 
Blog na 100% ukončit nechci a sem tam se tu nějaký článek objeví (momentálně mám rozepsaný zbytek předmětů třeťáku + čtvrťácké předměty), ale každodenní činnost a to, jak se vlastně mám a co se mi děje v životě, jsem momentálně přesměrovala na jinou sociální  síť a tou je instagram - zezivotamedicky.

Budu opravdu moc ráda, když mě budete sledovat a děkuji Vám za ten čas, co jste blog četli a věnovali mu pozornost - občas to byla vážně jízda. Nyní však bude ležet, odpočívat a čekat na svou příležitost.

Děkuji všem za pochopení a za nekonečnou podporu, které se mi dostává i nadále - nyní poslední týdny ve čtvrťáku - kdy mám před sebou ještě 4 zkoušky.

Mějte se krásně ♥ A třeba zase někdy.

#StayNadšená

Komentáře

  1. Ahoj,je mi hloupé se ptát a otravovat tě tím když máš dost práce sama se sebou,ale chtěla bych s te zeptat zda je pořád možné ti napsat mail? :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat